A férfierő megőrzésének titkai

Férfiaknak részére kifejlesztett intim tornagyakorlataim a férfiasságra hatnak mind testi, mind lelki értelemben. Ez nem gyógytorna, hanem a férfiasság mindennapos karbantartását, fejlesztését, fokozását célozza, ezzel kihat az életminőség javítására is.

Az évek múlásával, tréning hiányában, a záróizomzat nemcsak nőknél, de a férfiak esetében is óhatatlanul gyengül, sorvadásnak indul. Nincs olyan akaratlagosan működtethető izom a testünkön, amely tréning nélkül megtartaná fiatalos erejét.

Gyakran már fiatal felnőttek is észreveszik, hogy péniszük merevedési szöge kevésbé erőteljes, mint a korábbi években. Ezt a jelenséget az évek múlásával egyre többen tapasztalják, ami az izomerő hanyatlását jelzi. Először csak esztétikai problémát okoz, de ha nem fordítják vissza a folyamatot, csökkenhet a merevedés, sőt edzés hiányában később már a vizelet utolsó cseppjeit is nehéz kiüríteni, vagy a vizeletet megtartani. Ne feledjük, a péniszre még akkor is szükség van, ha már a férfi szexuálisan nem aktív!

Lényeges, hogy akkor is értékeljük a hímvesszőt, amikor épp nem merev. Sokan ilyenkor szégyenkeznek, mintha mindig állnia kéne, amikor nő van a közelben. Tudjuk, hogy a pénisz őszinte szerv, híven tükrözi pillanatnyi lelki és fizikai állapotunkat, nem alakoskodik, aggyal, akarattal nem befolyásolható. Az akarás önmagában ugyanis kevés a nemi sikerhez. Jobb hozzáállás az, hogy „ha lesz merevedés, akkor is jó, ha nem, akkor meg más lesz jó”. A laza, önmagát felvállaló férfi el tudja fogadni pénisze minden állapotát, s ezzel máris kikapcsolt egy jelentős stressz-tényezőt. Tudjuk, hogy minél jobban, minél görcsösebben akarunk, annál reménytelenebb, eredménytelenebb lesz igyekezetünk.

A stressz és a szexualitás viszonya amúgy igen ellentmondásos. Az egészséges mértékű, motiváló stressz nem befolyásolja a szexuális életet, sőt a szex a legjobb feszültséglevezető. Az egyéni tűrőképességet meghaladó szex azonban már lebillenti a „libikókát”. Nincs olyan libikóka, melynek mindkét ülőkéje magasan van, az egyik óhatatlanul mélyre kerül. Az egyik oldalon a „létfenntartás”, a másikon a „fajfenntartás”. A természetben nincs olyan, hogy fajfenntartás közben élelemre vadászik az állat, de olyan sincs, hogy menekülés közben párzik.

Minden gondolat, érzelem, tevékenység, amelynek hatására túlsúlyba kerül a „létfenntartó” idegrendszerünk, gátolja a nemiséget. Teljesen egyéni, hogy ki mennyire tudja félretenni a feszültségét, munkahelyi problémáit. Bár az irodában csillog a férfin a bőr cipő, a vízparton jobb, ha mezítláb van. Jó tehát, ha megtanulunk „átkapcsolni”, ha tudunk arra figyelni, ami éppen történik velünk, ha hivatalban kizárólag a munkára fókuszálunk, az ágyban pedig partnerünk kapja kizárólagos figyelmünket, akkor kevesebb kudarc ér, teljesebb élmények részesei lehetünk.

 

Aki általános értelemben megérti az izomműködések lényegét, tudja, hogy az izmok gyengülését csak tréninggel lehet visszafordítani. Senki alteste nem őrzi meg korábbi erejét, ha nem edzi, csupán sokáig észrevétlenül gyengül. Az intim területen az izmok a pénisz tövétől lefutva két oldalon helyezkednek el, mélyen becsomagolva a barlangos test két szárát.

Bo Coolsaet urológus–andrológus szerint ez az izom nem más, mint a pénisz pumpája, mely nagy szerepet játszik a pénisz merevségének fenntartásában. Az izom részlegesen elzárja a vért visszaszállító ereket, ami tovább fokozza a nyomást. Mozgása eltúlozva olyan, mint az elefánt ormányának oldalra lengetése. Akik megerősítik ezen izmaikat, azoknál a merevedési szög fiatalosabb lesz, sőt arra is képessé válnak, hogy izomösszehúzással fokozzák a merevedést, ha úgy érzik, veszít az erejéből. Mindez sok férfinak sikerélményt, önbizalmat ad szexuális viselkedésükben.

Napi néhány perces tréninggel a prosztatát is megmasszírozhatjuk az alatta kulcspozícióban lévő izom segítségével. A gyakorlat során a prosztata érezhetően mozgásban van, mely egyeseknél kellemes, erotikus jellegű bizsergést vált ki. A dülmirigy minden izomösszehúzódásra megemelkedik, majd lazításnál visszasüllyed. Napi néhány perces gyakorlással a sejtanyagcsere során keletkező salakanyagok hatékonyabban elszállítódnak, a tápanyagban, tesztoszteronban gazdag vér bőségesen „öntözi” e jelentős férfiszervet.

A gyakorlatok végzésében az idős kor nem akadály. Sok idős tanítványomnál tapasztaltam, hogy halmozott problémájuk ellenére nagyon ügyesek, szorgalmasan gyakorolnak, ebből adódóan „ott lenn” – gépi ellenőrzés szerint is – 20-30 évet fiatalodnak. Érzik, hogy megizmosodnak a záróizmaik, magasabbra emelkednek a belső szervek. Van, aki 10 hét alatt 30 éve őrizgetett súlyos problémáját szünteti meg.

Természetesen, az edzés abbahagyása után idővel az izmok újra elgyengülnek, mint a test bármely más részén. Érdemes tehát ma is, holnap is, 10 év múlva is gyakorolni, mindezt a napi higiénia részévé tenni, akár a fogmosást. Fogkefével a kezünkben sem kérdezzük: „meddig kell még fogat mosnunk?"

A lustaság persze gyakran erősebb, legyőzi vágyainkat. Vajon megéri-e? Többet jelent-e 10 perc szabadidő, mint annak bizonyossága, hogy mindig erősek, rugalmasak és üzemképesek vagyunk „ott lenn” is? Ha a lustaság erősebb, akkor a gátunk lesz gyengébb! Döntünk. A passzivitás is döntés. Szurkolok, hogy legyen erőtök és kitartásotok a rendszeres gyakorláshoz!

 

Kriston Andrea
pedagógus, a KIT módszer kifejlesztője




Női és férfi Kriston Intim Tornára,
Gésák Titka,
illetve GólyaTréningre jelentkezés:
06-30/21-21-637 (9-12 óra között), info@intimtorna.hu
További info: www.intimtorna.hu

Share
 
   
Nyomtatóbarát verzió Ismerősnek ajánlom Híreink
Lapszemlére feliratkozás Hasznos linkek Orvost Keresek
Vissza Fel Kezdőlap Rólunk